اولویتهای پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ 364

اولویتهای پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان

 

ردیف

عنوان اولویت

1

بررسی وضعیت تربیت شهروندی دانش آموزان دوره متوسطه دوم استان گیلان

2

شناسایی سبک های تعاملی معلمان با دانش آموزان و عوامل مؤثر با آن

3

میزان آگاهی و استقبال دانش آموزان از تولیدات داخلی( علل، راهکار)

4

توانمندسازی مدیران و روئسای ادارات آموزش و پرورش استان گیلان در افزایش درآمدهای استانی

5

شیوه های ارزیابی از عملکرد آموزش و پرورش نوآموزان در دوره پیش دبستانی

6

آسیب شناسی اجرای برنامه طرح شهاب در مدارس استان گیلان

7

بررسی میزان موفقیت برنامه آموزشی اولیای بی سواد دانش آموزان در سال های 93  الی 95

8

اثر بخشی حساسیت زدایی منظم و خود تنظیمی بر وابستگی دانش آموزان بر ابزارهای دیجیتالی

9

بررسی سطح مهارت های زندگی دانش آموزان دوره متوسطه استان گیلان

10

بررسی علل خودزنی دانش آموزان و راهکارهای پیشگیری و درمان آن در مدارس استان گیلان

11

بررسی میزان اجرا و اثربخشی تدریس درس تربیت بدنی براساس کتب کار راهنمای معلم 

12

میزان اثربخشی طرح های اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش در سطح مدارس  

13

ارزيابي فعاليت هاي دانش آموزان در كسب شايستگي هاي حرفه اي و مهارتي به جهت زمينه سازي كارآفريني ، توليد و اشتغال

14

تعیین سهم عوامل مؤثر بر انتخاب رشته تحصیلی توسط دانش آموزان پایه نهم استان گیلان

15

میزان تحقق اهداف و مأموریت های پیش بینی شده در مدارس شاهد استان گیلان

16

شناسایی وضعیت فرسودگی تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه و عوامل مؤثر در آن

17

شناسایی میزان مهارتهای نظری و عملی مشاوران شاغل در آموزشگاههای دوره متوسطه استان

18

شناسایی عوامل مؤثر بر توانایی بیان نوشتاری دانش آموزان استان گیلان

19

ارزیابی سواد محیط زیستی دانش آموزان و عوامل مؤثر در شکل گیری آن

20

اثربخشي توانبخشی شناختی بر بهبود کارکرد هاي اجرايي و عملکرد دانش آموزان دارای اختلال یادگیری

21

طراحی و ارزیابی روایی محتوایی برنامه حساب محور کارکردهای اجرایی برای دانش اموزان با ناتوانی های یادگیری (ریاضی یا دروس دیگر)

22

ارزیابی انتقال اثر  برنامه حساب محور ارتقا کارکردهای اجرایی به رفتار کلاسی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری( ریاضی یا دروس دیگر)

23

اثربخشی بازی درمانی بر کاهش علایم کمرویی، افسردگی و اضطراب جدایی دانش آموزان اول ابتدایی

24

اثر بخشی برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان  (با تاکید بر پژوهش و توسعه حرفه ای) در کسب شایستگی های حرفه ای معلمان  و دانشجو معلمان

25

شناسایی و مدل سازی  شایستگی های حرفه ای معلمان فکور(پژوهش محور) و  نقش دانشگاه فرهنگیان در کسب شایستگی ها ی حرفه ای معلمان

26

میزان عملیاتی شدن هدف های عملیاتی سند تحول بنیادین

فرمت : pdf حجم :157.582 KB

برای دریافت آخرین خبرها در خبرنامه عضو شوید.
   
    رشت - کیلومتر ۶ جاده رشت به تهران مجتمع دانشگاه گیلان روبروی سازمان مرکزی دانشگاه حوزه معاونت پژوهش و فناوری
    ۰۱۳-۳۳۶۹۰۳۳۸
    ۰۱۳-۳۳۶۹۰۴۴۷
    naserani[@]gmail.com

شرکت مهیانت شمال : طراحی و پیاده سازی